»Pristop je prilagojen vsaki seriji slik, vedno pa sledi quadriviliumu, temelju lepih umetnosti v stari Grčiji.«
»Kronološko zaporedje knjige in razstave je relativno in spremenljivo, pripoved teče v hkratnih divergentnih smereh, vsaka razstavljena likovna podoba pa lahko namiguje na nekaj povsem drugega.«
»Muhina je povsod iskala motive gibanja, ki jih je želela zajeti, narediti statične. To statičnost je našla v skulpturah.«
»Obiskovalcu želijo ponuditi pogled v raznolikost, pestrost in moč ustvarjalnosti tega prostora. Ta koncept ostaja, smo pa nekoliko spremenili pristop.«
»Naj gre za pest frnikol, čopičev, plastično igračo ali staro kolebnico, v vpadljivo osvetljenih konstrukcijah postajajo vsi avtonomni subjekti.«
»Pri fotografijah smo se skušali izogniti tistim klasičnim razgledniškim motivom, ki so znani vsem, čeprav se to ni dalo popolnoma. Nekaj posnetkov je bilo narejenih tudi iz letala, eden ali dva z dronom, potopili smo se tudi v Rinžo, da prikažemo podvodni svet.«
»Moje delo je delo režiserja.«
»Kipar tako idejno kot praktično razvije poetiko, ki pride do stopnje, ki bi jo lahko imenovali poslušanje ali sledenje kamnu oz. naravi.«
»Kociper v stripih brez dlake na jeziku in z obilico humorja razkriva ljudske slabosti in razne družbene anomalije.«
»Bila je snovalka inovativnih grafičnih postopkov v tehniki barvne jedkanice, ki si jih je zamislila sama – ti so bili njena umetniška skrivnost – in je z njimi pritegovala svetovno grafično javnost. Ko se je nehala ukvarjati z grafiko, si je to vedenje želela deliti.«
»Z absurdno domislico, ki je neke vrste paradoks, je slikar zaobjel že pripravljene slike za razstavo, ki so se izmaknile vodni ujmi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju